Brand identitet

Dit brand er din stemme, dit udtryk og identitet

Hvad er brand identitet og hvorfor er det vigtigt for min virksomhed? 

En brand identitet er det, din virksomhed vælger at vise verden i en designet, gennemtænkt kommunikation. Den består af dit logo samt payoff, stil og tone, dine designelementer, men også den måde, du snakker med dine kunder på. Faktisk er der to aspekter i en brand identitet,​ den visuelle og den kommunikative.​ En stærk brand identitet er unik, genkendelig, sammenhængende, fleksibel, skalerbar og nem at benytte.  

Modtag mere info om, hvordan Ci-Tron kan hjælpe dig med din brand identitet.

Nemt: Kontakt os! Vi klarer resten! 

Hos Ci-Tron bruger vi de rigtige teknikker til at opbygge loyalitet og tillid gennem brand identitet.

Et stærkt, unikt brand image er afgørende for at opbygge et godt forhold til kunderne. Hvis de føler, at I deler de samme værdier, vil de blive tiltrukket af dit brand og vil sandsynligvis føle sig trygge ved at vælge din virksomhed frem for konkurrenterne. 

For at gøre det mere klart for kunderne, forsøger vi at holde det hele meget autentisk ved at svare på følgende spørgsmål: 

  • Hvem er din virksomhed?​
  • Hvad laver din virksomhed?​ 
  • Hvorfor laver din virksomhed det den gør?​ 
  • ​Hvad gør din virksomhed til noget specielt og unikt?​ 
  • Hvordan skal din virksomhed repræsenteres til omverden? (kunder, leverandører og dine medarbejdere)​ 

Skab din brandidentitet, og spred budskabet.

digitalisering af moderne virksomheder

Så – lad os kigge på din virksomhed…

3 grunde til, at brand identitet er vigtig!

(1) Bliv husket og bemærket

  • Et stærkt brand sikrer, at du bliver set og skiller dig ud​ fra mængden af konkurrenter​ 
  • Et stærkt brand gør dig mere synlig på Sociale Medier (SoMe)​ i gadebilledet, på messer  mm.

(2) Intern styrke og retning​ 

  • Et stærkt brand styrker fællesskabet for dine medarbejdere og skaber stolthed og DNA i din virksomheds kultur​ 
  • Et stærkt brand er fundamentet for alle processer, ​produkter og services i din virksomhed​ 

(3) Forbinder og styrker samarbejdet​ 

  • Et stærkt brand styrker forbindelsen mellem  kunder og medarbejdere​ 
  • Et stærkt brand skaber genkendelighed overfor potentielle kunder, nuværende kun er, leverandører og medarbejdere​